Followers

Wednesday 28 September 2011

CINTA IS LOVE


CINTAKU.....

Izinkan aku mencintaimu. Dengan Memberikan kedua telingaku untuk mendengarkanmu

Izinkan aku mencintaimu. Dengan cara sesederhana itu. Bukan seperti lilin menerangi ruang tak berlampu. Bukan seperti rembulan dimalam gelapmu.

Hanya satu. Menjadi bahu disaat lelahmu.

Izinkan aku mencintaimu. Dengan cara sesederhana itu. Dan aku berjanji untuk selalu siap berbagi dalam dukamu.

Ikut tertawa dalam sukamu. Menghapus air matamu. Menguatkanmu di saat lemahmu. Mengingatkan tiap sesat pikiranmu
.
Ya, izinkan aku mencintaimu. Sesederhana itu…

Aku ingin mencintaimu dengan sederhana...
seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api 
yang menjadikannya abu

Aku ingin mencintaimu dengan sederhana...
seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan
yang menjadikannya tiada
Aku mencintaimu bukan seperti bunga
kerana bunga akan mati di kala musimnya berganti

Aku mencintaimu seperti air sungai yang mengalir
sebab air sungai mengalir tiada penghujungnya.

IZINKAN AKU MENCINTAIMU WAHAI CINTAKU......

p/s : credit to Norwahida Omar...luv u

No comments:

Post a Comment